.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید معاون استاندار بر توجه بیشتر مسئولان به غرب مازندران

معاون عمراني استانداري مازندران گفت: تلاش مضاعف و تعاملات مثبت بين مسئولان مي‌تواند نتايج مطلوبي در راستاي خدمات‌رساني به شهروندان داشته باشد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، عيسي هاشمي معاون امور عمراني استاندار در جلسه شوراي اسلامي با بيان اين مطلب كه مسئولان نسبت به غرب مازندران در اجراي پروژه‌ها و نگاه كلان توسعه در اين استان توجه ويژه دارند، گفت: مازندران به‌خاطر موقعيت خاص جغرافيايي با نيازهاي متنوعي روبرو است كه نمي‌توان آن‌را با ديگر استان‌ها مقايسه كرد.
معاون عمراني استانداري مازندران با بيان اينكه تلاش مضاعف و تعاملات مثبت بين مسئولان مي‌تواند با نتايج مطلوبي رو به رو باشد گفت: براي رفع نيازهاي اقشار مختلف بايد با نگاه حاكميتي و مردمي آن هم در راستاي خدمات‌رساني به شهروندان عمل كرد.
وي اظهار داشت: در توزيع اعتبارات با توجه به اينكه مكلف بوديم ۴۰ درصد را به روستاها اختصاص دهيم، ولي با توجه به مناطق و ظرفيت‌ها، ۶۰ درصد اعتبارات محقق شد.
هاشمي با اشاره به اينكه محور راهبردي كميسيون ماده پنج در كميته‌هاي فني كارگروه معماري و شهرسازي انجام مي‌شود گفت: با بالا بردن سطح دانش افرادي كه به‌عنوان كارشناس به‌كار گرفته مي‌شوند، مي‌توان تصميم‌گيري درستي در رسيدگي به پرونده‌ها اتخاذ كرد. وي افزود: در سال ۸۶ در كميسيون ماده پنج به ۲ هزار پرونده رسيدگي شد در حالي‌كه كل كشور اين تعداد پرونده وجود نداشت.
وي با اشاره به اينكه انتقادات بايد آگانه صورت گيرد تا بتواند راهكار مناسبي به دستگاه‌ها ارائه دهد، خاطر نشان كرد: هم‌افزايي نيروها بايد به اندازه‌اي باشد كه براي رشد و توسعه استان موثر واقع شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.